Szef “Panoramy” Jarosław Kulczycki rozstaje się z Telewizją Polską – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę potwierdza biuro prasowe TVP. Dziennikarz wrócił do telewizji publicznej pod koniec roku.
Nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Spore spadki w czołówce zanotowały TVP2 i TVN24. W grupie widzów od 16 do 59 lat najchętniej oglądany był TVN.
Ministerstwo Cyfryzacji kończy prace nad rozporządzeniem dotyczącym odbiorników telewizyjnych. Resort informuje Wirtualnemedia.pl, że w obecnym brzmieniu dokumentu obowiązek obsługi HbbTV dotyczy telewizorów, ale dekoderów do naziemnej telewizji cyfrowej już nie.
Agnieszka Burzyńska dołącza do Radia dla Ciebie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka ma prowadzić codzienny program polityczny.
Były europoseł PiS Ryszard Czarnecki, który po usłyszeniu zarzutów prokuratorskich został zawieszony w partii, pożegnał się z radą nadzorczą spółki Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie”. W jego miejsce został powołany Andrzej Lew-Mirski, który w ostatnich latach jako adwokat reprezentował m.in. Antoniego Macierewicza, Joannę Lichocką i Tomasza Sakiewicza.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesję kanału Dolce Vita TV, który będzie dostępny w sieciach kablowych. Stacja ma nadawać przez całą dobę i być adresowana dla widzów od 16. roku życia. W ramówce najwięcej treści ma mieć charakter dokumentalny. Dolce Vita TV ma ruszyć do świąt Bożego Narodzenia.
Michał Krejza objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Banku PKO BP. Przez prawie 30 lat pracował w branży po stronie agencyjnej.
Po dziewięciu tygodniach zakończył się cykl z udziałem gwiazd w “Dzień Dobry TVN”. Wcześniej stacja zapowiadała w programie występy 10 osobowości ze świata show-biznesu.
Telewizja wPolsce24 poinformowała w jednym z materiałów, że po transferach byłych twarzy Telewizji Polskiej, w redakcji brakuje miejsca. Stacja zaapelowała o datki na nowe studio. Jej szef programowy Michał Adamczyk zapowiedział z kolei powrót na antenę kolejnych programów znanych z Telewizji Polskiej.
Artykułów do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) nie będzie już pisał Łukasz Warzecha, związany przede wszystkim z tygodnikiem „Do Rzeczy”. Zdecydował o tym nowy naczelny dziennika Michał Szułdrzyński.
Polska Press Grupa wprowadzi 9 listopada br. na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych - “Przy sobocie”. Wydawca nie rezygnuje także z regionalnych treści w weekendy.
Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski.Równolegle startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy.
Z początkiem listopada br. Dariusz Dziduch obejmie funkcję redaktora naczelnego portalu BiznesInfo (Iberion). Dotąd pracował jako redaktor prowadzacy tego serwisu.
Lucasfilm wypuścił nowy zwiastun serialu „Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków”, który opowiada historię grupy dzieciaków zagubionych w bezmiarze galaktyki. Produkcja przypomina kultowe „Goonies”.
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”.
Pierwsza połowa listopada w serwisie Max to zarówno filmowe jak i serialowe nowości, ale też produkcje kultowe tj. „Ze śmiercią jej do twarzy”, „Hook”, „Gladiator” czy „Air”.
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja public relations Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 działa pod nową marką – The Partners.
Katarzyna Mokrzycka poinformowała, że rozstaje się z portalem 300Gospodarka.pl. To kolejne odejście z serwisu w ostatnich tygodniach.
Polskie Radio chce wybrać w przetargu agencję reklamową, która zajmie się jego kampaniami w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Marka Adidas zakończyła po dwóch latach prawny spór z Kanye Westem - raperem Ye. Według firmy, strony zawarły porozumienie i “nikt nie jest już nikomu nic winien”.