„100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Frosta. W spotach pod hasłem „100% naturalnego smaku” promowane są zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta mrożonek.
W tegorocznej kampanii telewizyjnej reklamowane są Złote paluszki, gama szpinaków oraz warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również dania gotowe oraz tegoroczne nowości Frosty, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych.
Nowa kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki, ostatnio prowadzonych w ub.r. W rolę przewodnika jak zwykle wciela się Piotr z Frosty, przybliżając widzom politykę 100 proc. naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z tą ideą, produkty z portfolio Frosty nie posiadają w swoim składzie barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC.
Działania reklamowe obejmą telewizję, internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio Zet oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.
Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, a kreacje internetowe agencja Ewenement. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.
Dołącz do dyskusji: „100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)