SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11 polskich agencji w Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Wśród wybranych jest 11 agencji z Polski, największą liczbę nominacji otrzymały Sempai NetArch, They.pl oraz Bluerank.

W komunikacie Google podkreśla, że wyłaniając finałowe agencje jury bierze pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu muszą dołączyć do programu Google Partners. Jego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

W tegorocznej edycji konkursu Google Premier Partner Awards polskie agencje łącznie otrzymały 24 nominacje. Liderem zestawienia jest agencja Sempai NetArch, która dostała ich 5. Kolejno 4 nominacje otrzymała They.pl, a 3 przypadły agencjom Bluerank i Sales Tube. Po 2 nominacje przyznano Marketing Online - Centrum Promocji Internetowej, Semahead, CubeGroup S.A. i po 1 SMG PM, Up & More, K2 Search Sp. z o.o. oraz PromoTraffic.

- Uczestnicy tegorocznej edycji konkursu zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko - podkreśla Helene Ambiana, head of Google Partners w regionie EMEA. - Wytypowanie nominowanych z listy tak imponujących zgłoszeń zawsze jest dla jury trudnym zadaniem, jednak poziom innowacyjności w obszarze marketingu internetowego oraz zaangażowanie i kreatywność agencji, przekładająca się na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, są dla nas bardzo inspirujące. Każdy z naszych Partnerów spełnia wymogi stawiane przez Google, więc firmy z sektora MŚP mogą być pewne, że ich marki, jak i budżety reklamowe znajdują się w dobrych rękach.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zwycięzcy zostaną nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br.

Dołącz do dyskusji: 11 polskich agencji w Google Premier Partner Awards 2017

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://netpoint.systems
Reklama Google jest bardzo skuteczna, ale muszą być spełnione pewne warunki których jest całkiem sporo, naprawdę warto powierzyć prowadzenie takiej kampanii firmie która ma w tym doświadczenie bo można stracić dużo, nie jest to tania forma reklamy i bardzo łatwo stracić zainwestowane pieniądze. Dobrzez poprowadzona kampania zarobi na siebie po wielokroć, ale trzeba mieć świadomość tego że budżety rzędu 300 -500 zł na tę forme reklamy to mają racji bytu tym bardziej w krótkim terminie. Tutaj sprawdza się wyłącznie długoterminowa strategia.
odpowiedź