2,67 mld USD w 2017 r. na reklamę w grach
W 2017 roku wartość globalnego rynku reklamy w grach sięgnie 2,67 miliarda dolarów.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Global Industry Analysts (GIA), według której nakłady na reklamę w grach będą rosły przede wszystkim dzięki temu, że coraz więcej firm postrzega to medium jako ekonomiczny i bardzo skuteczny sposób dotarcia do mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat.
To najbardziej pożądana przez reklamodawców grupa konsumentów, ze względu na ich pasję dla gier, otwartą preferencję dla gier wideo i online ponad oglądanie telewizji oraz większą skłonność do wydawania pieniędzy. Wykorzystując ten trend, firmy kierują znaczną część swoich budżetów reklamowych właśnie na reklamę w grach.
Z danych GIA wynika, że obecnie największymi rynkami gier są Ameryka Północna i Europa. Coraz większe znaczenie dla reklamodawców ma także region Azji i Pacyfiku.
Dołącz do dyskusji: 2,67 mld USD w 2017 r. na reklamę w grach