269-procentowy wzrost sprzedaży online w Boże Narodzenie
Dzień Bożego Narodzenia okazał się sukcesem dla brytyjskich sklepów internetowych.
25 grudnia 2007 roku 4,4 miliona Brytyjczyków zrobiło zakupy w sieci - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane organizacji Interactive Media in Retail Group (IMRG).
Wydali oni na nie 84 miliony funtów (średnio 19,09 funta na jednego kupującego), co w porównaniu z analogicznym dniem 2006 roku oznacza wzrost aż o 269 procent.
IMRG szacuje, że cały IV kwartał zeszłego roku przyniósł brytyjskim sklepom online w sumie 17,6 miliarda funtów dochodów. To o 82 procent więcej niż w ostatnich trzech miesiącach rok wcześniej, gdy dochody te wyniosły 9,6 miliarda funtów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: 269-procentowy wzrost sprzedaży online w Boże Narodzenie