SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,6 mln widzów meczu Legii Warszawa z Realem Madryt, TVP1 wygrała z konkurencją

Drugi mecz Ligii Mistrzów Legii Warszawa z Realem Madryt oglądało średnio 4,27 mln osób w TVP1 i 359 tys. w Canal+. Publiczna Jedynka w czasie emisji spotkania wygrała walkę o widzów ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Rewanżowy mecz Ligii Mistrzów między Legią Warszawa a Realem Madryt zaczął się w środę, 2 listopada br. o godz. 20.45. W Polsce spotkanie transmitowały dwie stacje: publiczna Jedynka oraz płatny kanał Canal+. Mecz zakończył się remisem 3:3.

Średnia widownia transmisji w TVP1 wyniosła 4,27 mln osób, co przełożyło się na 27,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie Canal+ mecz oglądało dodatkowe 359 tys. osób, co dało tej stacji 2,33 proc. udziału. Zatem łączna widownia spotkania Legia Warszawa-Real Madryt wyniosła 4,63 mln osób (29,81 proc. udziału).

Mecz Legia Warszawa-Real Madryt

Wszyscy 4+

Stacja

Start

Koniec

AMR

SHR %

TVP1

20:40:43

22:37:21

4 268 739

27,48%

Canal+

20:40:09

22:42:36

359 278

2,33%

Średnio:

4 628 017

29,81%

Z kolei pierwszy mecz Legii z Realem (zakończony wygraną hiszpańskiego klubu 5:1) śledziło średnio na obu antenach 4,49 mln osób (4,19 mln w TVP1 i 294 tys. w Canal+). Odbył się on we wtorek 18 października br.

TVP1 w paśmie nadawania meczu Legia Warszawa-Real Madryt wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,71 proc., nadająca w tym czasie „Na dobre i na złe”, „Na sygnale” i początek filmu „Jak ona to robi?”. Trzeci był TVN (7,76 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Azja Express”), a czwarty - Polsat (5,91 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Stacja

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

TVP1 - Mecz Legia Warszawa-Real Madryt

4 268 739

27,48%

TVP2

2 906 012

18,71%

TVN

1 205 792

7,76%

Polsat

917 873

5,91%

Z kolei pierwszy pojedynek polskiego klubu w piłkarskiej Lidze Mistrzów 2016/2017 rozegrany z Borussią Dortmund w środę 14 września br. oglądało 2,84 mln osób w TVP1, co dało tej stacji prawie 20 proc. udziału w rynku. Widownia tego spotkania w Canal+ wyniosła dodatkowe 220 tys. osób (1,5 proc. udziału).

Mecze Ligi Mistrzów w sezonie 2016/2017 pokazują kanały nc+. Wybrane spotkania (w tym wszystkie mecze Legii Warszawa) transmitowane są również w TVP1.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Dołącz do dyskusji: 4,6 mln widzów meczu Legii Warszawa z Realem Madryt, TVP1 wygrała z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jk
Brawo TVP! Brawo Kurski! :) Tak trzymać :)
odpowiedź
User
woody woodpecker
Brawo, bo poprzednia ekipa za sport uważała jedynie skoki narciarskie.
odpowiedź
User
Newsman
Ile meczów LM jeszcze będzie obowiązkowych?
Czy poza meczami TVP ma jakiś pomysł na wygrywanie z konkurencją?
odpowiedź