SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4fun Media przeniosła swoją działalność telewizyjną do spółki 4fun

Firma 4fun Media zawarła umowę przeniesienia swojej zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej 4fun. Zapowiadano to już jesienią ub.r.

W komunikacie giełdowym 4fun Media poinformowano, że przeniesienie dotyczy wyodrębnionych organizacyjnie, funkcjonalnie i finansowo zespołu składników materialnych i niematerialnych przeznaczonych do samodzielnego prowadzenia działalności telewizyjnej Spółki pod nazwą Dział 4fun TV”.

W zamian 4fun Media objęła 2,4 tys. udziałów 4fun utworzonych w drodze podwyższenia kapitału. Udziały te mają wartość 5,3 mln zł - na tyle niezależny biegłym rewident wycenił zorganizowaną część przedsiębiorstwa 4fun Media.

W efekcie 4fun Media ma 100 proc. udziałów 4fun.

Tę zmianę zapowiedziano w październiku ub.r. Zaznaczono, że spółka 4Fun Media nie planuje już prowadzenia działalności stricte operacyjnej.

- Jako jednostka dominująca sprawować będzie nadzór właścicielski i pozostanie centrum finansowo-sprawozdawczym oraz technologicznym dla całej organizacji tworzonej przez spółki zależne, samodzielne pod względem prawnym i operacyjnym. Uproszczenie struktury organizacyjnej pozwoli uzyskać także dodatkowe oszczędności kosztowe - opisano w komunikacie giełdowym firmy.

W związku z tym z zarządu 4fun Media odeszli Ross Newens, Rafał Baran i Mateusz Górecki. Baran i Górecki dalej pracują w firmie jako menedżerowie i prezesi spółek zależnych. Baran zarządza działalnością w segmencie usług marketingowych jako prezes spółek Bridge 2 Fun i Bridge2fun Communication, a Górecki kieruje pionem telewizyjno-internetowym jako prezes spółek 4fun i naEkranie.pl.

Ross Newens pozostaje większościowym akcjonariuszem 4fun Media, należąca do niego spółka Epicom ma 57,88 proc. jej akcji.

W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 58,84 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 12,2 mln zł oraz wyniku netto z 7,92 mln ł zysku do 15,28 mln zł straty. Pion e-commerce firmy przy 7,18 mln zł wpływów miał 5,47 mln zł straty EBITDA, wpływy z reklamy telewizyjnej zmalały o 32 proc., a agencji FCB Bridge2Fun - o 36 proc.

Dołącz do dyskusji: 4fun Media przeniosła swoją działalność telewizyjną do spółki 4fun

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zorro
fun4fun ..)
odpowiedź