50 GB i 500 zł za rejestrację numeru w Plush na Kartę, w reklamach youtuberka Banshee (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) zachęcająca do rejestrowania w niej numerów prepaidowych. W reklama brand hero marki Plush występuje razem z youtuberką Zuzanną Bourcką, znaną też jako Banshee.
Kampania reklamuje ofertę, w ramach której użytkownik po zarejestrowaniu numeru prepaidowego w Plush na Kartę otrzymuje 50 GB transferu internetowego i 500 zł na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Numer może zarejestrować każda osoba mająca ponad 13 lat, która z dowodem tożsamości (paszportem lub dowodem osobistym) zgłosi się do salonu Plusa, Cyfrowego Polsatu, sklepu Neonet, kiosku Ruchu, oddziału Poczty Polskiej albo sklepu Relay, Inmedio czy 1Minute.
Plush na Kartę to kolejna marka telekomunikacyjna promująca ofertę dla użytkowników rejestrujących numery prepaidowe. W zachęcającej do tego kampanii Orange na Kartę występuje Robert Górski, w reklamach Plusa - Szymon Majewski, w kampanii Play - Margaret, swoją ofertę reklamuje też T-Mobile Polska.
W nowej kampanii Plush na Kartę razem z misiem symbolizującym tę taryfę występuje znana youtuberka Zuzanna „Banshee” Bourcka. Akcja reklamowa zaczęła się 29 sierpnia, obejmuje przede wszystkim telewizję, kina oraz internet (m.in. aktywności na Facebooku, Instagramie i Snapchacie).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot, wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka i Kamila Polaka, wyprodukowali Ryszard Kłosowski i TFP, a animacją zajęło się studio Human Ark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: 50 GB i 500 zł za rejestrację numeru w Plush na Kartę, w reklamach youtuberka Banshee (wideo)