56-letnia modelka reklamuje bikini w „Sports Illustrated”
W najnowszym numerze magazynu „Sports Illustrated” pojawi się 56-letnia modelka Nicola Griffin reklamująca stroje kąpielowe Swimsuits for All. - Ludzie myślą, że z wiekiem kobiety tracą seksapil, ale to mit - podkreśla Griffin.
Numer „Sports Illustrated” z przełomową reklamą pojawi się w sprzedaży w połowie lutego br., a jego przewodnim tematem będą stroje kąpielowe.
Na łamach najnowszego wydania pojawi się m.in. trzystronicowa reklama Swimsuits for All - internetowego sklepu specjalizującego się w sprzedaży strojów kąpielowych przeznaczonych dla kobiet o bardziej zaokrąglonej sylwetce.
Głównym elementem reklamy przygotowanej przez nowojorską agencję KraftWorks jest zdjęcie 56-letniej modelki Nicoli Griffin w złotym bikini. Griffin prezentuje swoje wciąż atrakcyjne ciało, na fotografii widać też jej posiwiałe włosy, których modelka z premedytacją nie farbuje.
- Ludzie myślą, że z wiekiem kobiety tracą swój sex appeal, ale to mit - podkreśla Griffin. - Nigdy nie czułam się bardziej seksowna niż na tym zdjęciu. W podobnym duchu wypowiada się Moshe Lanaido, szef Swimsuits for All.
- Młode i wychudzone modelki to dzisiaj codzienność - zauważa Moshe Lanaido. - W naszym przekazie udowadniamy, że w reklamie jest także miejsce dla kobiet mocniejszej budowy i tych, które nie są już podlotkami.
Griffin jest najstarszą modelką, która wystąpiła na zdjęciach w „Sports Illustrated” od pojawienia się magazynu w 1964 r. Oprócz niej w reklamie wystąpią też dwie inne zaokrąglone kobiety: Ashley Graham i Phenomena Kwao.
Dołącz do dyskusji: 56-letnia modelka reklamuje bikini w „Sports Illustrated”