729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” oglądało średnio 729 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,98 mln zł.
Jesienna edycja publicystycznego programu „Warto rozmawiać” pokazywana była w czwartki około godz. 22.25, w okresie od 25 sierpnia do 22 grudnia 2016 roku. W tym okresie audycję oglądało średnio 729 tys. widzów, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w grupie 4+, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 10 listopada br., który śledziło 918 tys. widzów. Poświęcony był on zamieszkom w USA, które miały miejsce tuż po wyborach prezydenckich w tym kraju, które wygrał Donald Trump. Wśród gości w studiu byli Wojciech Cejrowski, Jan Dziedziczak oraz przedstawiciele Polonii.
Start | Koniec | Wszyscy 4+ | ||
TOP3 | AMR | SHR% | ||
10-11-2016 | 22:32:53 | 23:28:39 | 917 728 | 8,43% |
03-11-2016 | 22:25:20 | 23:27:36 | 886 080 | 9,21% |
24-11-2016 | 22:28:09 | 23:24:07 | 881 866 | 9,23% |
Dla porównania, wiosną br. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49.
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 11,02 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy; 6,84 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Polsat | 1 061 680 | 11,02% | 529 302 | 12,10% | 746 943 | 11,81% |
TVN | 956 610 | 9,93% | 606 036 | 13,86% | 787 286 | 12,45% |
TVP1 - Warto rozmawiać | 729 298 | 7,57% | 166 139 | 3,80% | 331 385 | 5,24% |
TVP2 | 658 639 | 6,84% | 347 984 | 7,96% | 500 009 | 7,91% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 3,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem