8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej prowadzi przetarg na jego obsługę medialną, promocyjną i informacyjną. Do wzięcia jest budżet w wysokości 8,8 mln zł netto.
Przetarg dotyczy usług planowania i zakupu mediów (telewizja, radio, prasa, outdoor, internet) oraz przygotowania planu komunikacji, kreacji oraz produkcji materiałów kreatywnych, a także koordynowania działań niestandardowych (w tym sponsoring). Wybrana w nim firma będzie planować i zlecać kampanie informacyjno-promocyjne Funduszu w mediach zgodnie z oczekiwaniami NFOŚiGW.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje w 40 proc. kryterium jakości (m.in. doświadczenie), a w 60 proc. cena.
Z wybraną firmą Fundusz będzie pracować do końca 2021 roku od momentu zawarcia umowy. Budżet na tę obsługę wynosi 8,8 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: 8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska