„>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności” w kampanii urządzeń Danfoss
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamująca urządzenia firmy Danfoss. Działania przygotowała i realizuje agencja San Markos.
Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana przede wszystkim do specjalistów zajmujących się montażem instalacji. Potrwa do końca kwietnia.
W Polsce działania są prowadzone w prasie i internecie (tytuły branżowe) oraz punktach sprzedaży, natomiast w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Bułgarii, Czechach, Rumunii, Słowenii, Serbii, Węgrzech, Chorwacji) obejmuje tylko punkty sprzedaży.
Kreacją reklam zajęła się agencja San Markos, która odpowiada też za zakup mediów na potrzeby akcji.
Dołącz do dyskusji: „>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności” w kampanii urządzeń Danfoss