SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler

Nadawany w Polsacie w sobotnie wieczory reality-show “Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oglądało co tydzień średnio 890 tys. widzów. Program dał stacji czwarte miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 Polsat przegrał tylko z TVN. Z reklam format przyniósł stacji 5,7 mln zł.

Program „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” w Polsacie oglądać można było w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 września do 9 listopada br. 10 odcinków reality-show obejrzało średnio 890 tys. widzów, co przełożyło się na 8,58 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek formatu, który śledziło 1,28 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się finałowy odcinek z 9 listopada br. - zgromadził on przed telewizorami 1,04 mln oglądających.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 354 077

13,10%

6,80%

TVP1

1 310 803

12,68%

8,87%

TVN

1 188 295

11,50%

15,45%

Polsat - Fat killers

886 347

8,58%

10,26%


Polsat w czasie emisji programu przegrywał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem była TVP2, nadająca w tym paśmie „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę”, co dało jej 13,10 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVP1 („Ojciec Mateusz” i „Sąsiad na widelcu”; 12,68 proc.), a trzecie - do TVN (głównie „Kuchenne rewolucje”; 11,50 proc.). Lepszą pozycję Polsat miał w grupie komercyjnej, gdzie przegrywał tylko z TVN.

Top odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

02-11-2013

1 277 414

9,82%

09-11-2013

1 037 181

8,28%

14-09-2013

953 181

9,99%


Cennikowe wpływy z reklam nadanych przy 10 odcinkach “Fat Killers” wyniosły 5,68 mln zł (dane bez rabatów).

W reality-show „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” osoby z dużą nadwagą próbowały schudnąć i zmienić swoje życie. W sumie sześciu uczestników show: Natalia, Bożenna, Małgorzata, Marek, Grzegorz i Agnieszka w ciągu ośmiu miesięcy, gdy realizowany był program, zrzuciło 355 kg.

Format był autorskim pomysłem firmy Rochstar, która na zlecenie Polsatu odpowiadała za jego produkcję. Gospodarzem reality-show był Konrad Gaca. Na razie Telewizja Polsat nie zdecydowała, czy powstanie druga edycja programu.

Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gosc
Ten program to byl taki nudny i tandetny ze nie szlo na takie badziewie patrzec
program mial byc wielki hitem tej jesieni a okazal sie wielka porażka tej jesieni
zreszta wszystko co w Polsacie to porażka
0 0
odpowiedź
User
tysiak
program bardziej nastawiony na "reality" niż na "show" ale mnie sie go fajnie ogladało ale jak widać ludzie najpierw musza sie najeść a później myślą o zrzucaniu wagi - może jakby był nadawany ten program po kuchennych rewolucjach? :D taki żarcik
0 0
odpowiedź
User
aa
BIEDNY TEN POLSAT ..z tymi nowymi programami...a namnożył ich,co nie miara.!!! PORAŻKA
0 0
odpowiedź