'A jak się miewa rower?'
Agencja reklamowa AHA przygotowała kampanię i nowe materiały reklamowe dla wieluńskiego producenta rowerów Zasada Rowery. Jest to kolejny krok w zmianie firmowego wizerunku
Agencja reklamowa AHA przygotowała kampanię reklamową pozycjonującą markę rowerów "Maxim", produkowanych przez Zasada Rowery z Wielunia. Marka Maxim wraz z jej claimem "Solidne Trendy" ma stać się synonimem technologicznej solidności i wytrzymałości w połączeniu z innowacyjnym designem. Agencja AHA stworzyła trzy motywy "Słoń", "Cowboys" oraz "Karawana" wizualizujące tę aspirację. To jedna z bardzo niewielu kreatywnych kampanii producentów rowerów. Poza tym AHA przygotowała dla Maxim specjalne materiały BTL mające promować nową kolekcję rowerów, przygotowaną przez firmę Zasada Rowery na nadchodzący sezon. Do sklepów dealerskich już niebawem trafią: plakaty, wobblery oraz specjalne zawieszki na kierownicę. Plakaty zostały przygotowane w dwóch layoutach i formatach, wpisujących się w strategię komunikacji marki opracowaną przez AHA.
"Z myślą o tak wyjątkowym kliencie, stworzyliśmy wyjątkowe reklamy. Trójwymiarowe, perspektywiczne packshoty doskonale współgrają z nowoczesnymi, a jednocześnie niemalże niezniszczalnymi rowerami Maxim." - mówi Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA.
AHA przygotowała również katalogi produktowe, skierowane do potencjalnych klientów. Katalog został opracowany w sposób umożliwiający optymalny wybór wymarzonych dwóch kółek. Siedem części katalogu (Classic, Excursion, Highlander, Small, Trendy, Complete, oraz Sport), pozwala na łatwe zapoznanie się ze wszystkimi modelami proponowanymi przez Zasada Rowery swoim klientom.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej nowej kampanii, którą opracowała dla nas Agencja AHA. Przygotowane przez nich propozycje w pełni oddają ducha naszej nowej kolekcji." - mówi Jan Zasada, Prezes Zasada Rowery.
Dołącz do dyskusji: 'A jak się miewa rower?'