Ad.net siecią luksusową
Największa polska internetowa sieć reklamowa - Ad.net, chce iść w kierunku sieci luksusowej
Spore zmiany szykują się w najbliższym czasie w największej polskiej internetowej sieci reklamowej Ad.net, która ma około 14% udziału w rynku. W połowie wakacji planowany jest relaunch marki, który zostanie skoordynowany z liftingiem logo.
- Obecnie kończymy prace nad nową strategią sprzedaży i ofertą dla reklamodawców - mówi nam Marek Rusiecki, dyr. zarządzający Ad.net SA.
- Po 4 latach istnienia na rynku reklamy on-line przyszedł czas dla Ad.net na określenie pewnej długofalowej strategii. I nie skupiałbym się na jakiś znacznych zmianach w naszym portfolio - jeśli ktoś uważnie przyjrzałby się naszej strategii 2000-2004 zawsze szliśmy w kierunku sieci która ma: zasięg jak portal oraz markowe serwisy tematyczne. Istotniejsze są wg mnie zmiany dotyczące: koncepcji sprzedaży witryn tematycznych, reorganizacji i wzmocnienia działu sprzedaży oraz lepszego wykorzystania unikalnych cech serwisów tematycznych do sprzedaży niestandardowych ofert reklamowych - dodaje Marek Rusiecki.
Ad.net zamierza odejść od sprzedawania tanich pakietów reklamowych. Co prawda w sieci zostaną trzy produkty zasięgowe: GRP, prv i Gadu-Gadu, jednak Ad.net postawi przede wszystkim na sprzedaż droższych pakietów o wysokiej jakości. Ma to odróżnić sieć od konkurencji i sprawić, że sieć będzie postrzegana jako luksusowa.
- Będziemy stawiać na silne brandy i podkreślać, że nie każda witryna może do nas należeć - mówi Rusiecki.
Przypomnijmy, że kilka tygodni temu część witryn Ad.netu zostało przeniesionych do powiązanej z nią kapitałowo nowej sieci AdClick.
- Wierzę, że nasz plan pozwoli na maksymalizacje przychodów naszych witryn a co za tym idzie - ich zadowolenia. Jeśli nasze witryny będą zadowolone - my na pewno też - dodaje Marek Rusiecki.
Dołącz do dyskusji: Ad.net siecią luksusową