Hołowczyc i Małysz reklamują bezalkoholowe piwo Tyskie
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc zostali ambasadorami kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera” – bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska).
11 marca marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon 2024 silną kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.
Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i digitalu. Tyskie otwiera tym samym nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki „Jesteśmy na TY”.
Zobacz: Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński na castingu reklamują piwo Tyskie
Tyskie promuje wariant “zero”
– Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy, bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą – mówi Łukasz Kling, brand manager Tyskie. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – dodaje.
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice.
Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Małysz reklamują bezalkoholowe piwo Tyskie