SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Zaręba i Maciej Eliasz: z PMPG Polskie Media do Iberionu

Od początku 2023 roku w firmie Iberion wydającej m.in. serwisy Goniec.pl, Swiatgwiazd.pl, Biznesinfo.pl i Smakosze.pl, będą pracowali Adam Zaręba i Maciej Eliasz. Wcześniej obaj byli związani m.in. z PMPG Polskie Media.

Adam Zaręba i Maciej Eliasz, fot. IberionAdam Zaręba i Maciej Eliasz, fot. Iberion

Adam Zaręba będzie pełnił w Iberionie funkcję dyrektora sprzedaży programatycznej. Będzie odpowiadał za efektywność reklamy display, wideo oraz technologie związane z produktami reklamowymi.

- Cieszę się, że do rozwijanego w Grupie Iberion pionu sprzedaży dołącza kolejny utalentowany menedżer, który wniesie także ekspercki wkład w optymalizację efektywności i rozwój technologii reklamowej. Adam zdobywając doświadczenie u innych wydawców, ale także po stronie agencji, doskonale rozumie nasze potrzeby i zna drogę, którą mamy przed sobą - komentuje Rafał Warecki, chief revenue officer w Iberionie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio przez ponad rok Adam Zaręba pracował jako manager ds. sprzedaży programatycznej i siatki reklamowej w PMPG Polskie Media. Wcześniej był związany m.in. przez 5,5 roku w firmie Yieldbird należącej do Agory.

Z kolei Maciej Eliasz jako dyrektor rozwoju produktu wydawniczego będzie odpowiadał za pozyskiwanie jakościowego ruchu dla serwisów firmy Iberion.

- Dotychczas budowaliśmy nasza grupę wydawniczą przede wszystkim w oparciu o media społecznościowe, gromadząc na naszych profilach najliczniejszą z publiczności na polskim rynku mediowym. Doskonale rozumiejąc, że dalszy, dynamiczny rozwój będzie możliwy jeśli z równie dużym profesjonalizmem zaopiekujemy niezwykle kaloryczne źródło ruchu jakim jest Google - tłumaczy Jan Kruś, chief technology officer w Iberionie.

- W tym celu pozyskujemy do naszej drużyny jednego z najlepszych specjalistów SEO, który oprócz optymalizacji  naszych portali pod kątem wyników wyszukiwania, czy Discovera, będzie miał również za zadanie rozwijać produkt wydawniczy o nowoczesne rozwiązania funkcjonalne oraz  budować lojalność użytkownika - zapowiada.

Maciej Eliasz przez ostatni rok był związany z PMPG Polskie Media, odpowiadał za budowę oraz realizację strategii pozyskiwania ruchu ze źródeł zewnętrznych jak i rozwój produktu wydawniczego „Wprost”.

Wcześniej pracował m.in. jako SEO team leader w Wirtualnej Polsce oraz w Grupie Pracuj.

W 2021 roku Iberion zanotował spadek przychodów o 50 proc. i 3,9 mln zł straty netto, firma tłumaczyła to spadkiem odwiedzalności swoich serwisów wynikającym z „zawirowań w algorytmach”. Natomiast w pierwszych siedmiu miesiącach 2022 r. miała 6,6 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku.

Dołącz do dyskusji: Adam Zaręba i Maciej Eliasz: z PMPG Polskie Media do Iberionu

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oes
powodzenia!
odpowiedź
User
Gizmo
Trzymam kciuki!
odpowiedź
User
Lol
Jakościowy ruch- najpierw to nauczcie się znaczenia słów a potem coś tam róbcie w internetach. Z przewagą coś tam
odpowiedź