Advergaming w projektach IDMnet
Spółka IDMnet nawiązała współpracę z AdAction (ZPR) w zakresie wykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) w projektach specjalnych.
Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jako
nośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów w
sposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość marki
oraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formy
reklamy.
Zintegrowana oferta obu firm pozwoli na przygotowanie akcji
reklamowych, w których IDMnet zapewni zasięg generowany poprzez
sieć reklamową, a AdAction będzie odpowiadać za produkcję
dedykowanych gier reklamowych.
Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronie IDMnetu Jan Roszkiewicz, dyrektor działu agencyjnego, a po stronie AdAction - Adam Semik, dyrektor sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Advergaming w projektach IDMnet