SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Advergaming w projektach IDMnet

Spółka IDMnet nawiązała współpracę z AdAction (ZPR) w zakresie wykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) w projektach specjalnych.

Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jako nośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość marki oraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formy reklamy.

Zintegrowana oferta obu firm pozwoli na przygotowanie akcji reklamowych, w których IDMnet zapewni zasięg generowany poprzez sieć reklamową, a AdAction będzie odpowiadać za produkcję dedykowanych gier reklamowych.

Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronie IDMnetu Jan Roszkiewicz, dyrektor działu agencyjnego, a po stronie AdAction - Adam Semik, dyrektor sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Advergaming w projektach IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl