SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2

Do agencji K2 (Grupa K2) dołączyła Agata Klusek, obejmując nowe stanowisko business development managera.

Agata KlusekAgata Klusek

Do obowiązków Klusek należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.

Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa.

Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako business development director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.

- W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.

Agencja K2 jest częścią Grupy K2, której po trzech kwartałach przychody  wzrosły o 9 proc. do 83,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 5,8 mln zł zysku wobec 2,2 mln zł straty operacyjnej w okresie trzech kwartałów 2019 roku. Zysk netto wyniósł 3,84 mln zł wobec 2,2 mln zł straty przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl