SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Meble wybiera Havas Media zamiast Initiative

Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego sieci sklepów Agata Meble. W br. zajmował się tym Initiative Media Poland.

Umowa Agata Meble i Havas Media zakłada pełną obsługę mediowa w 2014 roku. Przetarg dotyczący tego zlecenia był koordynowany przez firmę Media Strategy Warsaw.

- Dom mediowy Havas Media zaprezentował strategię najlepiej odpowiadającą potrzebom Agata Meble, w najkorzystniejszej ofercie cenowej. Na jego korzyść przemawiało również wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów z Polski i z zagranicy, a także bogate portfolio - tłumaczy Marek Gonsior, dyrektor działu marketingu w Agata Meble.

 

Dołącz do dyskusji: Agata Meble wybiera Havas Media zamiast Initiative

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emitent
Ciekawe czy audytor uwzględnił strategię sprzedażową TVN na 2014 w swoich planach?
odpowiedź