Agata Piotrowska w Plej
Agata Piotrowska dołączyła do zespołu agencji Plej, obejmując stanowisko business development director.
Do obowiązków Piotrowskiej będzie należeć całościowa reprezentacja agencji w projektach newbusinessowych, w tym obsługa postępowań przetargowych, odpowiadanie na briefy i zapytania ofertowe oraz kontakt z potencjalnymi klientami agencji.
W Plej raportuje bezpośrednio do zarządu. W strukturze dołącza do części agencji kierowanej przez Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej (obok kreacji, strategii i PR-u).
Zobacz: Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej
Agata Piotrowska przechodzi z Feeders Agency
Agata Piotrowska poprzednio związana była z agencją Fantasyexp. Wcześniej pracowała w agencji Feeders, gdzie jako jako new business officer kierowała działaniami nowo-biznesowymi agencji, łącząc przy tym kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową.
Wcześniej doświadczenie zawodowe gromadziła w Fantasyexpo, Isobar, Kalicinscy.com, OS3, Euro RSCG (Havas) czy Saatchi&Saatchi. Pracowała zarówno w strukturach client service, jak i w obszarze business development. Komunikacją marketingową zajmuje się od ponad 16 lat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Jestem pewien, że to początek długiej i udanej współpracy. Agata znana jest plejowemu gronu kierowniczemu z pracy w poprzednich agencjach, a jej szerokie doświadczenie mówi samo za siebie. Witamy Agatę na pokładzie Plej, życzymy ciekawych i rozwijających wyzwań przetargowych i satysfakcji z wygranych kampanii i marek – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.
Dołącz do dyskusji: Agata Piotrowska w Plej