SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przychody agencji Brasil skurczyły się o 40 proc.

W 2023 roku przychody agencji reklamowej Brasil skurczyły się o 41,1 proc. do 4,4 mln zł. Zmniejszył się też zysk netto firmy.

Adam Woronowicz w spocie piwa Łomża Adam Woronowicz w spocie piwa Łomża

Agencja Brasil zanotowała spadek wpływów z 7,48 mln zł w 2022 roku do 4,4 mln zł w ub.r. Spółka od kilku lat pracuje m.in. dla firmy ubezpieczeniowej Link4 (obecnie przygotowuje dla niej cykl reklam w konwencji muzycznej), piwa Łomża (seria kampanii z Adamem Woronowiczem) i wybranych produktów marki Łowicz.

Natomiast niedawno straciła obsługę marki napojów energetycznych Tiger (ich nową kampanię przygotowała agencja Publicis Worldwide) oraz Grupy Pracuj.pl (na rzecz Agencji 2012).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Brasil udało się ograniczyć koszty operacyjne nieco mocniej od spadku przychodów - o 43,3 proc. do 4,02 mln zł. Wydatki na usług obce skurczyły się z 5,75 do 2,46 mln zł, za to nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 1,14 do 1,24 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 22,2 do 147,8 tys. zł.

Na poziomie operacyjnym zysk agencji zmalał z 461,4 do 408,7 tys. zł, a w ujęciu netto - z 410,6 do 365,3 tys. zł. Cały zeszłoroczny zysk przeznaczono na dywidendę dla wspólników spółki, którymi są Rafał Mazur oraz członkowie jej zarządu Jan Kleyff i Michał Wronecki (każdy ma po jednej trzeciej udziałów).

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022

Dołącz do dyskusji: Przychody agencji Brasil skurczyły się o 40 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl