Agencja RMG zmienia nazwę
Polski oddział RMG zmienia nazwę na Mather Communications
Holding Mediowy WPP Group zdecydował o zmianie nazwy polskiego oddziału sieciowej agencji RMG na Mather Communications. Zarówno struktura firmy, jej osobowość prawna, jak i skład personalny oraz zakres świadczonych usług nie ulegają zmianie. Dyrektorem zarządzającym agencji Mather Communications jest Jim Young, szefem działu obsługi klienta - Agnieszka Mazurek, zaś kreacją dowodzi Zosia Szymańska.
Polski oddział RMG funkcjonujący w ramach Ogilvy Group Poland od roku 1998 będzie od tej pory posługiwał się nazwą Mather Communications z powodu ujednolicenia struktury sieci RMG w Europie, gdzie wszystkie lokalne oddziały agencji (za wyjątkiem rynku polskiego) podlegają strukturom JWT.
Warszawska agencja Mather Communications jest niezależną spółką należąca do holdingu WPP. W zakresie planowania i zakupu mediów, produkcji oraz planowania strategicznego Mather Communications korzysta z zasobów WPP w Polsce i na świecie.
Dołącz do dyskusji: Agencja RMG zmienia nazwę