Agencja Socialyse zajmie się obsługą Cisowianki Perlage w internecie
Firma Polskie Zdroje, dystrybutor marek wody Cisowianka, Cisowianka Perlage i eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse należącą do Havas Media Group.
Do zadań agencji Socialyse należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage) profili w social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com).
- Wybór agencji Socialyse związany jest z nowymi celami jakie stawiają przed sobą Polskie Zdroje. Rosnąca pozycja eksportowej marki Perlage wymaga nowego podejścia do jej promowania a także znajomości realiów panujących w światowych social mediach - uzasadnia Agata Berndt-Wazelin, PR manager Polskich Zdrojów.
Pierwszym zadaniem Socialyse będzie relacja z wyścigu Mille Miglia, którego Perlage została w tym roku oficjalnym sponsorem. Wyścig przez miasta północnych Włoch odbędzie się w dniach 19 - 22 maja, a bieżące relacje będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.
Dołącz do dyskusji: Agencja Socialyse zajmie się obsługą Cisowianki Perlage w internecie