Agencja Whites tworzy Content Studio, na czele Anna Mościcka
Agencja Whites wyodrębniła w swojej strukturze nową komórkę Content Studio odpowiedzialną za kompleksowe i strategiczne projekty contentowe. Kieruje nią Anna Mościcka.
Content Studio tworzy i rozwija platformy oparte na treściach, począwszy od pomysłu kreatywnego i budowania strategii, przez kreację i produkcję treści, po ich dystrybucję. Komórka ta wykorzystuje dotychczasowe doświadczenie zespołu agencji, która specjalizuje się w tworzeniu treści.
- Utworzenie Content Studia to naturalny proces w rozwoju naszych kompetencji contentowych. Projekty związane z tworzeniem mediów dla naszych klientów to coraz ważniejszy element naszej działalności. Wyodrębnienie nowej komórki to przede wszystkim skupienie kompetencji tworzenia contentu i jego dystrybucji w jednym miejscu oraz większy focus na rozwój tej specjalizacji przez Whites - mówi Anna Ałaszkiewicz, partner zarządzająca Whites.
Szefem nowego obszaru została Anna Mościcka, która do tej pory była odpowiedzialna za działania branded content i social media w agencji Whites. Z agencją związana jest od dwóch lat.
Wcześniej kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Jest współzałożycielką takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media oraz wykładowcą na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Agencja Whites tworzy Content Studio, na czele Anna Mościcka