Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka dyrektorami kreatywnymi Hand Made
Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka awansowali na stanowisko dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej Hand Made. Zajmujący je poprzednio Marcin Palarczyk skupi się na rozwoju firmy.
Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka pracują w Hand Made od 7 lat, tworząc team kreatywny. Brali w tym czasie w kluczowych przetargach i projektach realizowanych przez firmę.
- Jesteśmy agencją reklamową full service i mimo wielu innych modnych określeń, wciąż właśnie tak chcemy określać nasz profil agencji. Stare czy nowe media to dla nas narzędzia dotarcia do ludzi, nośniki dobrych pomysłów. Mamy w zespole ludzi zarówno z dużym doświadczeniem ATL, jak również interaktywnym. Od trzech lat aktywnie łączymy te doświadczenia i będziemy to robić jeszcze intensywniej, wymieniając się wiedzą wewnątrz zespołu - deklaruje Agnieszka Trzeciak.
Poprzednio dyrektorem kreatywnym Hand Made był Marcin Palarczyk, współwłaściciel agencji. Obecnie skupi się na rozwoju firmy.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka dyrektorami kreatywnymi Hand Made