Agnieszka Wirtwein-Przerwa: z Burda Media Polska do INNPoland.pl
Z początkiem sierpnia Agnieszka Wirtwein-Przerwa objęła stanowisko head of product biznesowo-technologicznego serwisu INNPoland.pl (Grupa naTemat). Poprzednio była związana z Burda Media Polska.
Agnieszka Wirtwein-Przerwa jako head of product INNPoland.pl będzie całościowo odpowiedzialna za serwis, zarówno pod względem biznesowym, jak i produktowym. Będzie współpracowała ściśle z redaktor prowadzącą INNPoland.pl, a także z zarządem Grupy naTemat.
- To całkiem nowe stanowisko w strukturze i część szerszych zmian w organizacji. Agnieszka swoim szerokim doświadczeniem, kompetencjami i - co równie ważne - stylem bycia, idealnie pasuje do naszej firmy - komentuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
- Cieszymy się, że Grupa jest atrakcyjnym miejscem dla doświadczonych menadżerów, z których know-how możemy korzystać i wspólnie jeszcze bardziej ugruntować pozycję na rynku - mówi Paulina Plenkiewicz, prezeska Grupy naTemat. – Tylko w sierpniu dołączyło do nas osiem nowych osób, zasilając organizację o nowe kompetencje w wielu obszarach - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie cztery lata Agnieszka Wirtwein-Przerwa pracowała w Burda Media Polska. Najpierw była szefową serwisów Focus.pl i National-Geographic.pl, a następnie head of digital engagement Podróże, Nauka Zdrowie i Sport , gdzie była odpowiedzialna za strategię biznesową, produktową i redakcyjną tego obszaru. Reprezentowała też wydawnictwo w programie Google Digital News Initiative.
Wcześniej Wirtwein-Przerwa przez 10 lat pracowała w Agorze, m.in. jako product owner (odpowiadała za aplikacje mobilne z obszaru parenting) oraz jako reporterka w Radiostacji.
W ub.r. trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.
Niedawno firma przeniosła się do nowej siedziby oraz wprowadziła hybrydowy model pracy.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wirtwein-Przerwa: z Burda Media Polska do INNPoland.pl