SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Agorze

Z początkiem grudnia br. Adam Kościelski, dotychczas dyrektor zarządzający obszarem sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora. Do jego zadań będzie należała koordynacja obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie medialnej.
 

Adam Kościelski, fot. materiały prasowe Adam Kościelski, fot. materiały prasowe

Utworzenie stanowiska dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora, do której należą „Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Radio TOK FM czy AMS, jest odpowiedzią na potrzebę lepszej integracji działań sprzedażowych i efektywnego zarządzania procesami. Kluczowym wyzwaniem Adama Kościelskiego w nowej roli jest nie tylko zwiększanie przychodów z obsługi klientów bezpośrednich, ale także rozwój adekwatnych struktur sprzedażowych.

- Grupa Agora ze swoim zdywersyfikowanym i bogatym portfolio marek mediowych to wyjątkowo atrakcyjny partner dla reklamodawców. Zadaniem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej jest rozwój struktur sprzedażowych, które ułatwią klientom korzystanie z tej unikalnej oferty. Bogate doświadczenie Adama Kościelskiego z pewnością pozwoli nam umocnić się na pozycji partnera preferowanego przez kluczowych klientów oraz efektywnie realizować strategiczne cele sprzedażowe – mówi Maciej Strzelecki, członek zarządu Grupy Agora odpowiedzialny za obszar sprzedaży.

Zobacz też: Grupa Eurozet zakończyła konsolidację zespołów

Priorytetem dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej będzie poszukiwanie synergii w działaniach sprzedażowych spółek należących do Grupy Agora oraz zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą klientów. Adam Kościelski wesprze także działania, których celem jest promowanie Grupy Agora jako wiarygodnego i sprawnego partnera w kampaniach marketingowych kluczowych klientów bezpośrednich.

Adam Kościelski jest związany z Grupą Agora od 2001 r., kiedy dołączył do Grupy Radiowej Agory. W 2007 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego działu sprzedaży bezpośredniej, a od lutego 2023 r. pełnił tę funkcję w Grupie Eurozet, która powstała po połączeniu GRA i Eurozetu. Od tego czasu był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej, spójnej strategii sprzedaży opartej na szerokiej radiowo-internetowej ofercie reklamowej obejmującej portfolio 9 marek mediowych.

Jednocześnie, dział sprzedaży korporacyjnej Grupy Agora pod kierownictwem Sławomira Jędrzejewskiego kontynuuje obsługę klientów agencyjnych.
 

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Agorze

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Brawo! Adam zna się na sprzedaży bezpośredniej doskonale.
4 1
odpowiedź
User
gret
Będą chodzić po domach i zajmować się sprzedaż obnośną GW i biletów do kina
8 1
odpowiedź
User
Jurek
To chyba dyrektor od spadającej sprzedaży. Dziwne, że ktoś chce mieć takiego żura w CV, przecież każdy patrzy w staty i liczby i to będzie de facto jego świadectwo pracy.
5 2
odpowiedź