Akcja "Nośmy spódnice"
Pod hasłem "Nośmy Spódnice" rozpoczyna się akcja medialna Ink & Company
Pod hasłem "Nośmy Spódnice" rozpoczyna się akcja medialna Ink & Company, która, jak twierdzą organizatorzy, ma przypomnieć kobietom czasy kiedy noszenie spódnic i sukienek było powszechnym zjawiskiem a kobiecość była czymś zupełnie naturalnym.
W październiku rozpoczną się w mediach dzialania PR, mające na celu zachęcenie przedstawicielek płci pięknej do częstszego zakładania spódnic i bycia kobiecymi niezależnie od humoru, sytuacji czy warunków atmosferycznych. 30 października 2003r. zostanie ogłoszony "Dniem Spódnicy”.
"Chcemy, aby w tym dniu jak najwięcej kobiet zdecydowało się na założenie spódnicy i w ten właśnie sposób przyłączyło się do akcji „Nośmy spódnice”." - mówią przedstawiciele Ink & Company.
Dodatkowym wsparciem kampanii bedą liczne mailingi (poczta elektroniczna, SMS) do wybranej grupy kobiet, przypominające im o założeniu spódnicy w wybranym dniu. Kampania będzie rownież promowana w Internecie. Przy współpracy z popularnymi portalami, bedą przekazywane informacje o akcji, przeprowadzane sondy i ankiety oraz konkursy dla kobiet.
Do wsparcia kampanii, zaproszone zostały osobistości życia publicznego, zarówno panie jak i panowie, których zdanie na temat szeroko rozumianej kobiecości, jest niejednokrotnie bardzo intrygujące.
Dołącz do dyskusji: Akcja "Nośmy spódnice"