Alexia Pilavachi dyrektorką globalnego zespołu mediów w Wavemaker
Alexia Pilavachi objęła stanowisko dyrektorki globalnego zespołu mediów odpowiedzialnego za obsługę koncernu L'Oreal w agencji Wavemaker (GroupM/WPP).
Alexia Pilavachi będzie podlegać Alexowi Altmanowi, prezesowi ds. klientów globalnych i globalnemu szefowi B2B. Będzie pracować w Londynie i kierować resztą zespołu L'Oréal Global Media z siedzibą w Paryżu.
Na stanowisku tym będzie odpowiedzialna za wspieranie rozwijającej się relacji Wavemaker i GroupM L'Oréal, kierowanie transformacją cyfrową, łączenie rynków oraz dzielenie się i skalowanie najlepszych praktyk na 30 rynkach.
Alexia Pilavachi przechodzi z Initiative (IPG Mediabrands), gdzie zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego, Rufus Amazon Prime Video Europe. Podczas swojej pracy tam kierowała rynkiem europejskim, zapewniając jakość i zarządzanie całą produkcją. Odegrała kluczową rolę w opracowywaniu procesów mających na celu zapewnienie większej standaryzacji na ponad 20 rynkach, aby zapewnić sukces i rozwój swojemu klientowi. W swojej ponad 20-letniej karierze Alexia Pilavachi zdobyła doświadczenie w pracy w różnych sektorach, szczególnie w rozrywce, zarządzaniu klientami i zespołami, rozwoju pozytywnej kultury i planowaniu komunikacji strategicznej. Pełniła także funkcje kierownicze w Mediacom i Starcom MediaVest Group.
Alex Altman, prezes ds. klientów globalnych i globalny szef B2B, powiedział: - Jestem podekscytowany możliwością powitania Alexii w rodzinie Wavemaker, która będzie kierować naszą długoletnią i rozwijającą się współpracą z L'Oréal. Po naszych ostatnich zwycięstwach w Egipcie, MENA, Pakistanie i Tajlandii niezwykle ważne jest dla nas powiększenie naszego zespołu, aby w dalszym ciągu wspierać L'Oréal oraz jej wymagania strategiczne i rozwojowe. Bogata wiedza i doświadczenie Alexii będą ogromnym atutem w zapewnianiu rewolucyjnego wzrostu L'Oréal.
Dołącz do dyskusji: Alexia Pilavachi dyrektorką globalnego zespołu mediów w Wavemaker