Allegro.pl reklamuje się ciekawostkami o mobilnych zakupach internetowych (wideo)
W ramach bieżącej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl emitowane są 10-sekundowej spoty ze statystykami dotyczącymi mobilnych zakupów internetowych. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami Viacom International Media Networks, Letemknow Sequence i Universal McCann.
W reklamach prezentowane są m.in. najciekawsze rzeczy kupione w aplikacji mobilnej Allegro oraz zwyczaje związane z korzystaniem ze smartfonów i robieniem z ich pomocą zakupów w internecie mobilnym.
Jest to część letniej kampanii reklamowej Allegro, prowadzonej od połowy lipca (zobacz szczegóły).
Od dłuższego okresu w kampaniach Allegro promowane jest korzystanie z niego poprzez aplikacje mobilne. Bohaterami zeszłorocznych reklam były smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie.
Nowe spoty są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz internecie (m.in. w serwisach i aplikacjach mobilnych).
Spoty Allegro przygotowało wspólnie z Viacom International Media Networks i Letemknow Sequence, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
W maju br. Allegro.pl zanotowało 14 mln użytkowników i 2,07 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Allegro.pl reklamuje się ciekawostkami o mobilnych zakupach internetowych (wideo)