SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy

Firma Hochland, producent serów i serków, m.in. marki Almette rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Do współpracy wybrał agencję reklamową Ogilvy. 

Przetarg trwał od grudnia 2023 roku. Firma nie podała, jakie agencje w nim uczestniczyły.

Do współpracy wybrała Ogilvy jako agencję strategiczno - kreatywną. Będzie ona odpowiadać za opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki wraz z jej późniejszą egzekucją. Długofalowa współpraca ruszyła w kwietniu br. Czasu trwania umowy nie ujawniono.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Niezwykle się cieszymy, że Hochland zaufał naszemu doświadczeniu w budowaniu unikalnych platform kreatywnych i powierzył nam stworzenie nowej komunikacji. Wierzymy, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko realizacją celów marki, ale także pozwoli nam stworzyć wyróżnialną komunikację na lata – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.

Na początku tego roku Hochland odświeżył identyfikację wizualną.  W reklamach Almette jesienią ub.r. występowali m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka i Paulina Soboń.

Dołącz do dyskusji: Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl