Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy
Firma Hochland, producent serów i serków, m.in. marki Almette rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Do współpracy wybrał agencję reklamową Ogilvy.
Przetarg trwał od grudnia 2023 roku. Firma nie podała, jakie agencje w nim uczestniczyły.
Do współpracy wybrała Ogilvy jako agencję strategiczno - kreatywną. Będzie ona odpowiadać za opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki wraz z jej późniejszą egzekucją. Długofalowa współpraca ruszyła w kwietniu br. Czasu trwania umowy nie ujawniono.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Niezwykle się cieszymy, że Hochland zaufał naszemu doświadczeniu w budowaniu unikalnych platform kreatywnych i powierzył nam stworzenie nowej komunikacji. Wierzymy, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko realizacją celów marki, ale także pozwoli nam stworzyć wyróżnialną komunikację na lata – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.
Na początku tego roku Hochland odświeżył identyfikację wizualną. W reklamach Almette jesienią ub.r. występowali m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka i Paulina Soboń.
Dołącz do dyskusji: Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy