Aluminiowa kampania wizerunkowa Audi
Ruszyła kampania wizerunkowa Audi, w ramach której agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki stworzyła przekaz billboardowy, prasowy oraz ambient.
Nietypową akcją przygotowaną przez agencję są billboardy w całości wykonane z aluminium. Aluminiowe konstrukcje - o wymiarach 6 na 3 metry - będą stałą ekspozycją w najbardziej prestiżowych miejscach w pięciu największych miastach Polski. W Warszawie - w Galerii Mokotów, w Krakowie - w Galerii Kazimierz, w Łodzi - w Manufakturze, we Wrocławiu - w Galerii Grunwaldzkiej i w Poznaniu - w Starym Browarze.
W ramach kampanii agencja przygotowała również billboardy rozmieszczone w całej Polsce, na których pojawiły się cztery motywy samochodów z różnymi hasłami: "Napęd quattroâ. Przewaga Audi A5", "Silnik 4.2 TDIâ. Przewaga Audi Q7", "Aluminiowa konstrukcja. Przewaga Audi R8" oraz "Adaptacyjne zawieszenie. Przewaga Audi TT". W kampanii prasowej poza powyższymi motywami dodano zdjęcie modelu A6 z headlinem "Pneumatyczne zawieszenie. Przewaga Audi A6 allroad quattro".
Kampania zostanie wsparta mailingiem.
Dołącz do dyskusji: Aluminiowa kampania wizerunkowa Audi