AMS z ofertą autobusową Busback
AMS (należąca do Agory) wprowadziła ofertę Busback obejmującą reklamy na autobusach komunikacji miejskiej. Firma zapewnia klientom pomiar zasięgu kampanii i bezpłatny druk odblaskowy.
Busback obejmuje nośniki na tyle autobusów komunikacji miejskiej w siedmiu największych aglomeracjach (bez Trójmiasta), objęte narzędziem AMS Metrics służącym do liczenia parametrów mediowych kampanii outdoorowych. Takie nośniki firma oferuje w największych miastach, a AMS Metrics pozwala określić dla każdego podstawowe wskaźniki mediowe, m.in. zasięg i koszty dotarcia.
AMS zachęca marketerów do nowej oferty, proponując druk odblaskowy bez dodatkowych opłat. - Chcemy dać klientom dodatkową możliwość wyróżnienia się w okresie jesienno-zimowym - wyjaśnia Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS.
- Uwzględnienie reklamy tranzytowej w narzędziu do planowania kampanii outdoorowych to bardzo ważny dla naszej branży krok - komentuje Adam Karolak, prezes Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej. - Dzięki włączeniu reklamy tranzytowej do AMS Metrics uzyskujemy dostęp do podstawowych wskaźników mediowych. Możemy przypuszczać, że spowoduje to częstsze uwzględnianie busbacków w planach klientów zainteresowanych obecnością ich marek w polskich miastach - dodaje Karolak.
Według stanu na połowę br. do AMS należy 45,9 tys. nośników reklamy zewnętrznej, z czego 22,6 tys. to nośniki małoformatowe (zobacz szczegółowe dane). W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki na reklamę tranzytową wyniosły 10,11 mln zł (więcej na ten temat), a oprócz AMS takie nośniki oferują Business Consulting i CAM Media.
Dołącz do dyskusji: AMS z ofertą autobusową Busback