Ania Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco
Ania Terej oraz Julia Dyzio od 11 grudnia dołączyły do zespołu marki odzieżowej Bohoboco. Julia Dyzio objęła stanowisko PR managera, a Ania Terej marketing managera.
Ania Terej odpowiedzialna będzie za pełne spektrum działań marketingowych. Wcześniej na polskim rynku pracowała dla marek Ania Kuczyńska, Łukasz Jemioł czy UEG. Doświadczenie zbierała, pracując z markami Comme des Garcons oraz Maison Martin Margiela w Nowym Jorku
Julia Dyzio, która współpracuje z markami Zahara Leather, The Odder Side oraz Showroom.pl, zajmie się kontaktem z prasą oraz mediami. Współpracowała z brandami Alexander Wang, Each x Other, pracowała w agencji PR Consulting w Paryżu.
Nowe współpracowniczki Bohoboco to absolwentki szkoły Istituto Marangoni w Mediolanie, Londynie oraz Paryżu na kierunku brand management i fashion business.
Bohoboco to koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Obecnie posiada pięć butików w czterech miastach w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Ania Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco