Anna Ibisz naczelną nowego miesięcznika
17 marca ukazało się pierwsze wydanie nowego tytułu wydawnictwa Marquard Media Polska - miesięcznika "Joy".
"Joy" to luksusowy magazyn skierowany do kobiet w wieku 20-35 lat. Tematyka pisma to m.in. moda, gwiazdy, raporty, uroda, miłość i sex a wszystko to ma być okraszone bogatymi ilustracjami i nowoczesnym layoutem.
Pismo będzie się ukazywało w małym formacie (pocket), na papierze wysokiej jakości (druk drukarnia „Winkowski”).
Nakład pierwszego numeru wyniesie 330.000 egz. Cena egzemplarzowa stanowi element strategii wprowadzania tytułu na rynek i wynosi 2,90zł. Marquard oczekuje docelowo ustabilizowania się sprzedaży na poziomie średnio 160.000 egz.
Redaktor naczelną ”Joy” jest Anna Ibisz, do tej pory szefowa magazynów ”Voyage” i ”Shape”. Ibisz pozostanie naczelną ”Voyage”, a miesięcznikiem ”Shape” pokieruje Joanna Góra-Sławoń, dyrektor wydawnicza w Marquard Media Polska.
Zakupem mediów dla magazynu "Joy" zajął się dom mediowy Optimum Media OMD, obsługujący także pozostałe magazyny Marquarda; kreacja spotu telewizyjnego to dzieło agencji Paralotna.
Wprowadzenie magazynu JOY na rynek będzie wsparte silną kampanią marketingową. Budżet przeznaczony na promocję pierwszych wydań magazynu JOY wyniesie ponad 6 mln zł. Kampania rozpocznie się we wszystkich mediach 17 marca i obejmie:
Telewizję – ogólnopolskie TVN i Polsat, a także TVN Style, MTV, VIVA, VH1, Club, Tele 5
Stacje radiowe –RMF MAXXX, Alfa, Eska, Wawa
Outdoor –citilighty i billboardy w całej Polsce
Kina – sieć Cinema City oraz Multikino
Prasę – Cosmopolitan, CKM, Shape, Voyage
Internet – kobiece portale interia.pl, wp.pl, onet.pl
BTL – w sieciach Tesco, EMPiK, Tabak, In Medio i Relay, Ruch oraz w sieci sklepów CUBUS.
Dołącz do dyskusji: Anna Ibisz naczelną nowego miesięcznika