Anna Ozga awansowała w Social Lama
Wraz z początkiem czerwca Anna Ozga awansowała w strukturach agencji Social Lama (Good One) na stanowisko senior social media manager.
Anna Ozga z Social Lamą związana jest od 2017 roku. W firmie obejmowała poprzednio stanowisko social media managera.
Na nowym stanowisku senior social media managera Anna Ozga zarządza zespołem, który realizuje kompleksowe kampanie komunikacyjne dla marek takich jak: Laurastar Polska, Polomarket, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, Fundacja Saventic, Dynamic Development czy Pracuj.pl (platforma TikTok).
W zakres jej obowiązków wchodzi: dbanie o rozwój agencji i udział w postępowaniach przetargowych, zarządzanie zespołem specjalistów, wspierając jego członków w osiąganiu celów i rozwijaniu kompetencji, przygotowanie i realizacja koncepcji kreatywnych, koordynacja sesji fotograficznych i wideo, bieżące doradztwo strategiczne oraz dbanie o bliskie relacje z klientami, w tym ciągłe doskonalenie standardu obsługi. Anna Ozga zarządza także budżetem i przychodami działu. Ponadto, prowadzi zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.
Anna Ozga ma 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań social media, które zdobywała pracując dla marek z szeregu branż, m.in. modowej, gastronomicznej, edukacyjnej czy nieruchomości. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, na którym ukończyła kierunek filologia polska.
Dołącz do dyskusji: Anna Ozga awansowała w Social Lama