SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Sambor dyrektor zarządzającą 38 Content Communication

Zarząd agencji komunikacji contentowej 38 Content Communication utworzył nowe stanowisko dyrektor zarządzającej, które objęła Anna Sambor. Za sprzedaż i media odpowiada w agencji Jarosław Czujak, a za strategie digital Paweł Kiszycki.

Anna Sambor Anna Sambor

Zmiany w strukturze 38 Content Communication wprowadzono na początku września. Jak podano w komunikacie "w związku z rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr".

Dyrektor zarządzającą została Anna Sambor, która pełniła dotychczas dyrektorskie funkcje w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży, a także za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych.

- Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z Klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet - mówi Anna Sambor.

Funkcję dyrektora sprzedaży i mediów obejmie Jarosław Czujak (na zdjęciu niżej), który z 38 Content Communication związany jest od ponad roku, a doświadczenie zdobywał m.in. w firmach takich jak Grupa TVN, czy Deloitte.

Kadra managerska została rozszerzona także o stanowisko digital strategist, które będzie piastował Paweł Kiszycki, związany wcześniej m.in. z Grupą TVN oraz Allegro.

Dołącz do dyskusji: Anna Sambor dyrektor zarządzającą 38 Content Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl