"Apetyt na Rodzine" konkurs Ramy
Agencja V&P, odpowiedzialna za część działań BTL marki Rama, przeprowadza loterię promocyjną pod hasłem "Apetyt na Rodzinę". Stanowi ona część kampanii, której celem jest zmiana wizerunku marki Rama. Jednym z celów loterii jest przedstawienie nowego logo i nowego opakowania "Ramy" oraz bezpośrednie wsparcie jej sprzedaży.
Agencja V&P jest organizatorem loterii i przejęła na siebie wszystkie formalne obowiązki organizatora względem Ministerstwa Finansów.
Czas trwania loterii, nagrody, materiały POS oraz warunki uczestnictwa w loterii różnią się w poszczególnych sieciach detalicznych i zależą od indywidualnych ustaleń z daną siecią. Nagrodami w loterii są samochody Fiat Seicento i Citroen C3 eksponowane w sklepach sieciowych a także rodzinne 3-osobowe wycieczki do Disneylandu, rowery oraz zestawy kina domowego.
Loterię uzupełniają promocje w punktach sprzedaży – w sumie 978 dni promocyjnych. Oferta promocyjna przedstawia się nastepująco: przy zakupie dwóch produktów marki „Rama”, w tym minimum jednego opakowania margaryny Rama w opakowaniu 500g lub 400g, konsument otrzymuje prezent.
Rodzaj prezentu zależy od wyników uzyskanych w grze w Rama-Ringo - zdobycie odpowiedniej ilości punktów jest nagradzane jedną z 5 ozdobnych poduszek. Jeśli klient nie uzyska wymaganej liczby punktów, otrzymuje torbę reklamową lub kuchenną łopatkę teflonową.
Dołącz do dyskusji: "Apetyt na Rodzine" konkurs Ramy