Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności
Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis wideo vod.pl wprowadził nową odsłonę swojej mobilnej aplikacji. Znalazły się w niej między innymi udoskonalone narzędzia do filtrowania treści oraz nowe formy płatności za udostępniane filmy, seriale i programy.
Wydawca podkreśla, ze uaktualniona aplikacja vod.pl została zaprojektowana tak, aby umożliwić jak najszybsze odnalezienie poszukiwanych treści - dostępną ofertę można filtrować według kategorii: filmy, seriale, programy, dokumenty i programy Onetu. W każdej z nich można znaleźć podział na przydatne sekcje tematyczne.
- Naszym celem było dostarczenie aplikacji, która jak najłatwiej i najszybciej pozwoli znaleźć użytkownikowi interesujący film czy program. Dzięki zmianom użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad 8 tys. treści wideo, znalezienie interesujących produkcji jest szybsze, wynajdywanie treści intuicyjne, a płatność za nie jest bezproblemowa. Dopełnieniem nowych możliwości w płatnościach będzie wprowadzenie w aplikacji na iOS możliwości płatności Apple – zaznacza w komunikacie Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.
Wygodniejsze płatności i filmy w telewizorze
Aktualizacja wersji na systemy iOS i Android ma stawiać na polepszenie stabilności i intuicyjności aplikacji. Według zapowiedzi trwają prace nad zmianami, które skupią się na dostarczaniu funkcjonalności pozwalającym użytkownikom sprawne zarządzanie ulubionymi treściami oraz umożliwiającymi castowanie ich z aplikacji mobilnej na telewizory.
Płatności za oglądane materiały można dokonywać bezpośrednio w aplikacji Android – za pomocą Blika, przelewów online, kart kredytowych lub płatnych SMS-ów.
Wersja aplikacji na system iOS również doczekała się szeregu poprawek, dzięki którym użytkownicy otrzymali dostęp do całej biblioteki filmów w vod.pl.
Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. vod.pl odwiedziło 3,79 mln realnych użytkowników, czyli 13,64 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 16,54 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 37 minut i 51 sekund.
Dołącz do dyskusji: Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności