Arla Foods rusza z europejskim przetargiem mediowym, obsługi broni Carat
Centrala firmy Arla Foods, producenta m.in. serków Arla Buko i masła Lurpak, prowadzi przetarg na obsługę mediową swojego budżetu marketingowego w całej Europie, m.in. w Polsce. Zlecenia broni dom mediowy Carat.
Przetarg obejmuje wszystkie marki i takie kraje działania Arla Foods, takie jak Dania, Szwecja, Finlandia, Wielka Brytania, Grecja, Polska, Rosja, Niemcy, Norwegia , Holandia i Hiszpania.
Obsługą mediową Arla Foods na większości tych rynków, m.in. w Polsce, zajmuje się Carat (należący do grupy Dentsu Aegis Network). Współpraca ta nie obejmuje Grecji, gdzie marketera obsługuje MEC, oraz Niemiec, gdzie pracuje dla niego OMD.
Carat i GroupM walczą o obsługę Arla Foods na wszystkich rynkach, OMD - na rynku niemieckim i holenderskim, a MEC i Maxus - w innych wybranych krajach.
Carat wygrał paneuropejski przetarg mediowy Arla Foods w 2010 roku i od tamtej pory regularnie zajmuje się obsługą koncernu.
Na polskim rynku Arla Foods szczególnie aktywna reklamowo była w 2012 roku, gdy oprócz tradycyjnych kampanii wykorzystywała do promocji swoich produktów działania product placement w serialu „Przepis na życie” w TVN. Z początkiem 2013 roku producent zmodyfikował strategię marketingową, ograniczając większość aktywności reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Arla Foods rusza z europejskim przetargiem mediowym, obsługi broni Carat