ART FM w Siódmym Niebie
ART FM realizuje kampanię nowego produktu "Siódme Niebo"
25 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania soków owocowych „Siódme Niebo” przygotowana przez agencję reklamową ART FM.
Soki promowane są za pomocą 30 i 15 -sekundowych filmów w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz 15 sekundowych spotów w RMF FM i Radio Zet. W późniejszym terminie kampanię uzupełnią skróty 10, 5 oraz billboardy sponsorskie. Kampania potrwa trzy miesiące.
Kampania pod hasłem „Siódme niebo: nie tylko dla świętych” ma charakter czysto produktowy - zarówno w klimacie reklamy, jak i jej fabule, główną rolę odgrywa nazwa i opakowanie produktu.
Przygotowaniem strategii, kreacji, produkcją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ART FM.
Dołącz do dyskusji: ART FM w Siódmym Niebie