Artur Światosław Puszkiewicz jako head of research w Stratosferze
Artur Światosław Puszkiewicz objął nowo utworzne stanowisko head of research w agencji marketingu strategicznego Stratosfera (Brand New Galaxy).
Puszkiewicz w Stratosferze będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru badawczego od strony merytorycznej i biznesowej.
Artur Światosław Puszkiewicz jest strategiem i badaczem z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Kierował zespołami badawczymi w SMG/KRC (obecnie Kantar) i 4P, tworzył strategie marek i wdrażał programy thru the line w agencjach Y&R i Euro RSCG (Havas), zajmował się także coachingiem marek w BAV Consulting. Realizował projekty dla firm z rozmaitych branż: FMCG (np. Nestle, Danone, Pepsi, Kamis, Bunge, Kraft, Unilever, Maspex), telecom (np. Plus GSM, T-Mobile, Centertel/Idea/Orange/TP), finanse (np. Citibank, PKO Bank Polski, PZU), energetyka (np. innogy, Energa, PGNiG).
Zespół Stratosfery doradza szefom marketingu oraz zarządom firm opracowując strategie marketingowe, pozycjonowanie marek, strategie portfelowe oraz długoterminowe plany marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Artur Światosław Puszkiewicz jako head of research w Stratosferze