„Atlas ptaków” z „Gazetą Wyborczą”
We wtorek i środę z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić ilustrowany "Atlas ptaków".
Książka prezentuje informacje o siedliskach i wędrówkach ptaków, a także ciekawostki o poszczególnych gatunkach i wskazówki praktyczne, dotyczące obserwacji ptaków.
W pierwszej części przewodnika, która ukaże się 3 sierpnia, znajdą się opisy 98 gatunków ptaków wraz z ich fotografiami, w drugiej - 113.
Cena „Gazety Wyborczej” i każdej z książek wyniesie 7,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro"oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Atlas ptaków” z „Gazetą Wyborczą”