Austrian Airlines reklamuje „słoneczne podróże po Europie”
W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa linii lotniczych Austrian Airlines. Akcję przygotowały firmy Jung von Matt i PanMedia Western.
Rozpoczęta właśnie kampania Austrian Airlines reklamuje oferowane przez te linie połączenia do różnych miast w Europie. Akcja podkreśla, że ceny biletów zawierają podatki i opłaty, przewóz bagażu, posiłki na pokładzie oraz inne usługi. Główny przekaz kampanii brzmi: „Słoneczne podróże po Europie”.
Akcja od 16 maja obejmuje prasę (magazyny opinii, miesięczniki popularnonaukowe i dzienniki lokalne, m. in. stołeczne i krakowskie wydania „Gazety Wyborczej” i „Metra”, warszawskie wydanie „Rzeczpospolitej”, krakowski „Dziennik Polski”) oraz internet (Gazeta.pl, Interia.pl, strony z sieci Biznes Ad Network, BizOn Media i ARBOmedia). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Jung von Matt, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Austrian Airlines reklamuje „słoneczne podróże po Europie”