Trwa kampania autoryzowanych serwisów Škody
Škoda prowadzi kampanię wizerunkową, poświęconą swoim autoryzowanym punktom serwisowym. Akcję przygotowały agencja Isobar Polska, Sputnik Studio oraz PHD Media Direction.
Celem kampanii jest pokazanie przewag związanych z korzystaniem z usług sieci serwisowej marki Škoda. Na potrzeby kampanii przygotowano serię spotów 30-sekundowych oraz kilkusekundowe reklamy bumper ads. Spoty pokazują zalety autoryzowanych serwisów oraz produkty oferowane przez partnerów, jak Gwarancja Mobilności czy program 4Service.
Kampania jest częścią platformy komunikacyjnej marki " Wszystko co ważne".
Spoty emitowane są w internecie, ponadto przygotowano reklamy radiowe oraz landing page. Komunikację wspiera digital (display, video, mobile, mailing, social media i SEM).
Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Isobar Polska, za produkcję Sputnik Studio, a za zakup mediów PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Trwa kampania autoryzowanych serwisów Škody