Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)
Pod hasłem "Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" ruszakampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych direct w Aviva.Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie i radiu.
Rozpoczęta właśnie kampania Aviva reklamuje ubezpieczeniakomunikacyjne direct, zachęcając do nich kierowców, którzy niekupowali jeszcze ubezpieczeń w tym systemie. Kreacja pod hasłem"Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować" nawiązuje doprowadzonej przed kilkoma miesiącami akcji "Lepsza cena OC w PZU".Tamta kampania pokazywała osoby przepraszające znajomych, żeodradziły im ofertę PZU, natomiast w obecnej akcji reklamowej Avivaci drudzy przekonują, że warto było skorzystać z rady i wybraćubezpieczenie komunikacyjne direct w tej firmie.
Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne),radio RMF FM oraz internet (największe portale) Kreację kampanii -zaplanowanej na kilka tygodni - przygotowała agencja Testardo, aplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Aviva: Nie ma za co przepraszać. Jest za co dziękować (wideo)