180heartbeats +Jung v Matt zajmie się świąteczną kampania Avonu
Agencja reklamowa 180heartbeats+ Jung v Matt zajmie się działaniami reklamowymi firmy Avon Cosmetics w Polsce i na rynkach zagranicznych związanymi z Bożym Narodzeniem.
Agencja wygrała przetarg Avonu dotyczący bożonarodzeniowych aktywności marki. W ramach współpracy agencja przygotuje okolicznościowe kreacje reklamowe m.in. na potrzeby komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz świąteczną odsłonę strony internetowej Avon. Materiały opracowane przez 180heartbeats + Jung v Matt będą wykorzystywane przez marketera zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych (anglojęzycznych).
Firmy nie zdradzają szczegółów na temat przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Avonu wystąpiła aktorka Eva Mendes - promowała wodę toaletową Eve Duet.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats +Jung v Matt zajmie się świąteczną kampania Avonu