AVT reklamuje „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom” (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wydawanych przez AVT czasopism „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom”. Akcję przygotował dział produkcji tej firmy i dom mediowy Mediaedge:cia.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa czasopism wnętrzarskich wydawnictwa AVT ma charakter wizerunkowy. Celem akcji jest przedstawienie dwóch stosunkowo nowych tytułów firmy: „Czasu na Wnętrze” i „T3”, oraz podkreślenie, że wokół „Budujemy Dom” zbudowana została cała grupa czasopism i serwisów internetowych AVT.
W ramach kampanii billboardy sponsorskie są emitowane w TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Akcję – zaplanowaną na cały marzec – przygotowały dział produkcji AVT (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: AVT reklamuje „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy Dom” (wideo)