Badanie outdooru
Outdoor Research przeprowadził badanie zapamiętania 10 największych kampanii reklamowych prowadzonych w październiku 2004 roku
W drugiej połowie listopada 2004 roku Outdoor Research przeprowadził badanie zapamiętania 10 największych kampanii reklamowych prowadzonych w październiku 2004. Badaniem objęte zostały następujące kampanie:
" piwo Dębowe Mocne
" Euro RTV AGD
" Gazeta Wyborcza
" KitKat
" Era - Sony/Ericsson
" Świat Idei
" House
" Samsung
" Avanti
" Millennium
Najlepiej zapamiętaną kampanią reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej okazała się kampania Świat Idei.
Jak mówi Krzysztof Modzelewski, prezes Outdoor Research, "Podjęliśmy decyzję o sfinansowaniu tego badania, bo byliśmy bardzo ciekawi, jak polscy reklamodawcy docierają poprzez reklamę zewnętrzną do swoich grup celowych. Teraz po raz pierwszy mamy twarde dane na ten temat, pozwalające w jednym badaniu porównać 10 największych kampanii pod kątem zapamiętania, oceny kreacji czy intencji zakupowej. Outdoor wciąż jest medium stosunkowo słabo zbadanym, a my cieszymy się, że możemy wzbogacić wiedzę rynku na ten temat."
Dołącz do dyskusji: Badanie outdooru